Sunday, January 4, 2009

Dari Malaysia Ke Palestine Tanah BerDarah

 lebih 150 rakyat palestine terbunuh dalam serangan udara yang disasarkan oleh zionis kepade pejuang hamas
Pemimpin Islam : oo, i see

segala bekalan makanan dan ubatan disekat oleh tentera zionis menyebabkan palestine kini khususnya tebing barat menjadi tempat tertutup
Pemimpin Islam : oo, i see

UN mengeluarkan amaran bahawa krisis kemanusiaan akan berlaku jika israel terus menyerang dan mengepung palestine
Pemimpin Islam : oo, i see

Selasa: para PEMIMPIN NEGARA2 ISLAM mengadakan persidangan TERGEMPAR untuk MEMBINCANGKAN dan mencari jalan keluar kepada masalah palestine pada SABTU ini,
Pemimpin Islam : oo, i see

Ehud Barak laknatullah,  dengan angkuhnya mengatakan bahawa beliau akan menukarkan bumi palestine kepade tanah perkuburan 
Pemimpin Islam : oo, i see

tripi livni (sori r utk aku ingt name dajal ni)mengatakan, kami mempunyai masa untuk BERDIAM, dan kini kami BERTINDAK
Pemimpin Islam : oo, i see

CNN, krisis palestine menyebabkan kemungkinan negara2 islam seluruh dunia menyekat pengeluaran minyak sbgai tanda protes kpd kekejaman israel
Pemimpin Islam : oo, i see, we should increase supply of oil for the sake of world (Saudi Arabia)

Mahmoud Abbas menyalahkan pejuang hamas didalam perperangan ini, pejuang hamas berjanji akan berjuang habis habisan menentang israel, gelombang jihad kedue katenye 
Pemimpin Islam : oo, i see

pemimpin seluruh dunia mengecam tindakan israel yang dianggap sbgai jenayah dunia,
Pemimpin Islam : oo, i see

perdana menteri perancis (bukan negara islam) menelefon perdana menteri israel untuk membincangkan kaedah untuk menghentikan serangan keatas penduduk palestine, 
pemimpin mesir dan jordan tidak akan membuka sempadan mereka melainkan mahmoud abbas bertanggungjawab keatas keselamatan sempadan tersebut.
Pemimpin Islam : oo, i see


Amerika dengan kerasnya mengecam tindakan HAMAS yang menyerang bumi israel dengan roket sehingga membunuh 4 rakyat israel
Pemimpin Islam : oo, i see




kini lebih 300 rakyat palestine kini maut akibat serangan udara dan darat yang disasarkan oleh zionis kepade pejuang hamas
Pemimpin Islam : oo, i see

kaedah sembahyang didalam saf yang betul adalah merapatkan kaki kita sehingga mengenai kaki saudara disebelah kiri dan kanan. hal ini akan membuang sifat ego dalam diri kita.jadi, saudara janganlah hairan jika israel mahu mengebom seluruh palestine tanpa halangan kerana setiap daripada kita tidak menghayati islam yang sebenar sehinggakan cara kita membentuk saf pun salah, -penceramah di sebuah masjid di kuala lumpur-

jangan harap umat islam mampu untuk mengalahkan yahudi sehingakan jumlah saf sewaktu solat jumaat disurau2 dan masjid2 menyamai jumlah saf sewaktu solat subuh
 -cendekiawan yahudi-


umat islam seluruh dunia: ooo, i see (sambil makan kuaci menonton CNN)

8 comments:

ibnzakaria said...

We should play our part.. Boikot Israel..

faris audhah said...

berdarah li.....berdarah!

Iqbal Amir said...

jangan harap umat islam mampu untuk mengalahkan yahudi sehingakan jumlah saf sewaktu solat jumaat disurau2 dan masjid2 menyamai jumlah saf sewaktu solat subuh
-cendekiawan yahudi-

emm,org islam kita kat sini solat subuh pun belum tentu bangun lagi,inikan nk selamatkan palestine...renung2kan dan selamat beramal!!!

Iqbal Amir said...

jangan harap umat islam mampu untuk mengalahkan yahudi sehingakan jumlah saf sewaktu solat jumaat disurau2 dan masjid2 menyamai jumlah saf sewaktu solat subuh
-cendekiawan yahudi-

jadi iktibar: emm,org kita kat sini majoriti Islam, solat subuh pun selalu kantoi..mcm mane nk tolong pelestine..
renung2kan dan selamat beramal!!!

mr.Nik Syafiq said...

sama2 la kita baca qunut nazilah setiap waktu solat supaya krajaan yang dilaknat tu hancur seperti tentera Abrahah

Anis Syuhada Azizol Rahman said...

anish : pedasssssss

ali : oo i see T.T

haha.bagus la dis entry.like it.israel bongok

Umar Zakir Abdul Hamid said...

hey bro..
nice blog..
mari tukar link...aku dah taruk link kau

zaid jasmin said...

dbaca pd 21/2/2009